Daha iyi hizmet vermek için bu websitesinde çerezler kullanıyoruz.

İçeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sunmak ve trafiği analiz etmek için çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanımınızla ilgili bilgileri ayrıca sosyal medya, reklamcılık ve analiz iş ortaklarımızla paylaşabiliriz. İş ortaklarımız, bu bilgileri kendilerine sağladığınız veya hizmetlerini kullanırken topladıkları diğer bilgilerle birleştirebilir.

Çerez nedir?

Çerezler, web-sitelerinin, kullanıcıların deneyimlerini daha verimli hale getirmek amacıyla kullandığı küçük metin dosyalarıdır. Yasalara göre, bu sitenin işletilmesi için kesinlikle gerekli olan çerezleri cihazınıza yerleştirebiliyoruz. Diğer çerez türleri için sizden izin almamız gerekiyor. Bu site farklı çerez türleri kullanmaktadır. Bazı çerezler, sayfalarımızda yer alan üçüncü şahıs hizmetleri tarafından yerleştirilir. İzniniz şu alanlar için geçerlidir: web.tv

Ceza yedi "Sigarayı bıraktım" diyerek paketi çöpe attı

0 izlenme
Kategori
Eklenme Tarihi
DilTürkçe
Açıklama
Düzce Belediyesince çevre kirliliğini önlemek amacıyla gerçekleştirilen denetimde yere sigara izmariti ve çöp atan vatandaşlara zabıta tarafından cezai işlem uygulandı. Ceza sonrası bir vatandaş, "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum" diyerek, sigara paketini çöpe attı.

Düzce Belediyesi, "Temiz Şehir Düzce" kampanyası kapsamında çevre temizliği ve farkındalık çalışmalarını sürdürüyor. Zabıta ekipleri, şehir genelinde gerçekleştirdiği denetimlerde yere çöp ve sigara izmariti atan vatandaşlara yönelik kontrollerini artırdı. Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından İstanbul Caddesi ve çevresinde gerçekleştirilen denetimlerde; sigara izmariti, ambalaj atığı ve benzeri atıkları yere atan vatandaşlar tespit edilerek cezai işlem uygulandı.

‘Ceza yedi, teşekkür etti'
Millet Bahçesi'nde yapılan denetim sırasında ise dikkat çeken bir olay yaşandı. Yere sigara izmariti attığı belirlenen bir vatandaşa idari para cezası kesildi. Ceza sonrası vatandaş, "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu. Teşekkür ediyorum" dedi. Sigara paketini çöpe atan vatandaş, çevre temizliğine destek verdi.

"Denetimlerimiz aralıksız devam edecek"
Denetimlere katılan Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Yıldırım, çevre temizliği konusunda vatandaşların duyarlılığının önemine dikkat çekerek şunları söyledi: "Düzce Belediyesi tarafından yürütülen çevre temizliği ve farkındalık çalışması kapsamında Zabıta Müdürlüğü ekiplerimizce çevre denetimi yapılmıştır. Şehir merkezinde yapılan denetimlerde yere sigara izmariti atan vatandaşlarımıza idari para cezaları uygulanmıştır. Denetimlerimiz aralıksız olarak devam edecek. Daha temiz bir Düzce için çevremizi temiz tutmayı vatandaşlarımızdan rica ediyoruz."